Απαραίτητα Αμινοξέα – EAAs

Απαραίτητα αμινοξέα: Πόσο σημαντικά είναι άραγε τα EAAs; Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Το σώμα σου χρειάζεται 20 διαφορετικά αμινοξέα ώστε να αναπτυχθεί και λειτουργήσει ομαλά. Από αυτά τα 20, μόνο 9 αμινοξέα χαρακτηρίζονται ως ‘’απαραίτητα’’.

Τα απαραίτητα αμινοξέα είναι: Η ιστιδίνη (histidine), η λευκίνη (leucine), η ισολευκίνη (isoleucine), η Λυσίνη (lysine), η Μεθειονίνη (methionine), η Φαινυλαλανίνη (phenylalanine), η Θρεονίνη (threonine), η Τρυπτοφάνη (tryptophan) και η Βαλίνη (valine). 3 από αυτά αποτελούν και τα BCAAs (λευκίνη, ισολευκίνη και βαλίνη).

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα 11 μη απαραίτητα αμινοξέα, το σώμα σου χρειάζεται τα 9 απαραίτητα αμινοξέα μιας και δεν μπορεί να τα παράγει μόνο του.

Συνεπώς ένα ολοκληρωμένο πλάνο διατροφής και ένα συμπλήρωμα EAA αποτελούν τη λύση. Μερικές μόνο από τις ωφέλειες των απαραίτητων αμινοξέων:

– Καλύτερη ποιότητα ύπνου και διάθεσης
– Έξτρα αθλητική απόδοση
– Αποτροπή απώλειας μυών
– Συμβολή στο χάσιμο κιλών και λίπους

Δεν είναι και λίγα σωστά; Στο Fitbuddy μπορείς να βρεις τα μόνο τα ποιοτικότερα συμπληρώματα απαραίτητων αμινοξέων ενισχυμένα με έξτρα γλουταμίνη και σε μοναδικές γεύσεις.

Βρες απαραίτητα αμινοξέα EAA

Home » Intra-workouts » Απαραίτητα αμινοξέα ΕΑΑ

Προβολή όλων των 5 αποτελεσμάτων

Φίλτρα